La Swift i Brainy han arribat a l'Edat mitjana i descobriran i explorar tots els secrets d'un castell medieval. Necessiten la teva ajuda per a resoldre la missió! Aconseguiràs tornar a transportar-los al present? Guanyaràs la medalla de la superplanificació? Actualment, els nens compten amb poques oportunitats per a desenvolupar la seva capacitat de prendre decisions. Això es deu, entre altres coses, a la quantitat de temps que requereix un nen per a prendre una bona decisió, o a un elevat nombre d'opcions disponibles, que dificulta en gran manera tot el procés. Sigui per una raó o una altra, és habitual que els adults acabin per prendre la decisió pel nen. Per aquest motiu, és important generar altres oportunitats que els permetin desenvolupar-se a aquest nivell. Per exemple, a través de la lectura, ja de per si mateix beneficiosa, es pot motivar als nens a prendre decisions i assumir les conseqüències que es desprenguin d'aquestes. L'autora d'aquest librojuego és Anabel Quiroga, Psicòloga Sanitària graduada en Psicologia per la Universitat Pontifícia Cometes. Es va especialitzar en neuropsicologia amb el Màster d'Avaluació i Rehabilitació Neuropsicològiques en la Universitat Camilo José Cela, i en població infantojuvenil a través del Màster en dificultats d'Aprenentatge (ISEP), Màster en Atenció precoç (ICSE) i Postgrau en Psicologia Clínica Infantojuvenil (ISEP). És experta en Teràpia Sistèmica Familiar i avaluació i tractament de Funcions Executives. Dins de Psicòlegs Pozuelo exerceix com a neuropsicòloga i tutora d'alumnes en pràctiques de diverses universitats. Aquest llibre proporciona a través d'una història pròxima i interactiva, l'entrenament ideal per a desenvolupar diferents habilitats neuropsicològiques, cognitives i emocionals. El lector adquireix el gust per la lectura gràcies al llenguatge clar, senzill i divertit que es presenta, i a través dels següents elements: - Introducció del lector dins de l'aventura com un personatge més: els protagonistes es dirigeixen de manera directa al lector i li fan intervenir. - Nombroses activitats i endevinalles: amenitzen la història i marquen l'ordre a seguir en la lectura. - Salts de pàgina en tot el llibre: eviten la sensació d'avançar amb lentitud en la lectura. - Temes variats i d'interès per als nens: preocupacions, problemes i moralitats útils al rang d'edat al qual va dirigit. - Entrega d'una 'medalla' en finalitzar el llibre: acredita l'adquisició de cada superpoder per generar la sensació d'avanç i millora.
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para analizar nuestros servicios y mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias, en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación (por ejemplo, páginas visitadas). Si continúas navegando, consideraremos que aceptas su uso. Puedes configurar o rechazar la utilización de cookies u obtener más información aquí
Más información sobre el uso de "cookies" y sus opciones de privacidad
Este sitio web utiliza cookies tanto propias como de terceros para recabar y tratar su información con las finalidades que se detallan a continuación en el panel de configuración.
A través del mismo, puede aceptar o rechazar de forma diferenciada el uso de cookies, que están clasificadas en función del servicio. En cada uno de ellos encontrará información adicional sobre sus cookies. Puede encontrar más información en la Política de cookies.
Estrictamente necesarias (técnicas):
Se usan para actividades que son estrictamente necesarias para gestionar o prestar el servicio que usted nos ha solicitado y, por tanto, no exigen su consentimiento.
Google Analytics
Google Analytics es una herramienta de analítica web de la empresa Google. Ofrece información agrupada del tráfico que llega a los sitios web según la audiencia, la adquisición, el comportamiento y las conversiones que se llevan a cabo en el sitio web. Es una herramienta utilizada en marketing digital.