LLIBREJOC · Escrit per una neuropsicòloga infantojuvenil. · Dirigit a nens i nenes entre 8 i 11 anys. Swift i Brainy visitaran a alguns dels majors genis de la història per a descobrir i aprendre tot el que han d'ensenyar. Però, compte! Els supervillans ja s'han fixat en els joves aprenents i no li ho posaran gens fàcil. Aconseguiràs ajudar-los a resoldre totes les endevinalles? Guanyaràs la medalla de la supercreativitat? La creativitat és una de les qualitats més demandades en les professions emergents i aquesta demanda augmentarà més en el futur. No obstant això, és una cosa que se sol treballar poc en l'ensenyament tradicional, per la qual cosa en molts casos acaba perdent-se o quedant relegada a un segon pla al llarg del desenvolupament de l'infant. Amb aquest llibre, el lector podrà posar en marxa tota la seva imaginació per a resoldre les endevinalles, a més d'acostar-se a temàtiques tan diferents com la música, la química o l'enginyeria, i despertar així possibles interessos en els quals aprofundir en un futur. L'autora del llibrejoc és la Carolina Laguna. Ella és neuropsicòloga infantojuvenil, llicenciada en Psicologia amb tres Masters. És coordinadora del departament de Neuropsicologia a Psicòlegs Pozuelo. Dirigeix diferents formacions per a psicòlegs i educadors, i és tutora d'alumnes en pràctiques de diferents universitats. És especialista en Altes Capacitats, Trastorns de l'Espectre Autista, Dèficit d'Atenció amb o sense Hiperactivitat i control d'esfínters. És també directora de la present col·lecció Neuroaventures i assessora de la Secció Clínica del Col·legi Oficial de Psicòlegs. Aquest llibre proporciona a través d'una història pròxima i interactiva, l'entrenament ideal per a desenvolupar diferents habilitats neuropsicològiques, cognitives i emocionals. El lector adquireix el gust per la lectura gràcies al llenguatge clar, senzill i divertit que es presenta, i a través dels següents elements: - Introducció del lector dins de l'aventura com un personatge més: els protagonistes es dirigeixen de manera directa al lector i li fan intervenir. - Nombroses activitats i endevinalles: amenitzen la història i marquen l'ordre a seguir en la lectura. - Salts de pàgina al llarg del llibre: eviten la sensació d'avançar amb lentitud en la lectura. - Temes variats i d'interès per als nens: preocupacions, problemes i moralitats útils al rang d'edat al qual va dirigit. - Lliurament d'una 'medalla' després de finalitzar el llibre: acredita l'adquisició de cada superpoder per a generar la sensació d'avanç i millora.
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para analizar nuestros servicios y mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias, en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación (por ejemplo, páginas visitadas). Si continúas navegando, consideraremos que aceptas su uso. Puedes configurar o rechazar la utilización de cookies u obtener más información aquí
Más información sobre el uso de "cookies" y sus opciones de privacidad
Este sitio web utiliza cookies tanto propias como de terceros para recabar y tratar su información con las finalidades que se detallan a continuación en el panel de configuración.
A través del mismo, puede aceptar o rechazar de forma diferenciada el uso de cookies, que están clasificadas en función del servicio. En cada uno de ellos encontrará información adicional sobre sus cookies. Puede encontrar más información en la Política de cookies.
Estrictamente necesarias (técnicas):
Se usan para actividades que son estrictamente necesarias para gestionar o prestar el servicio que usted nos ha solicitado y, por tanto, no exigen su consentimiento.
Google Analytics
Google Analytics es una herramienta de analítica web de la empresa Google. Ofrece información agrupada del tráfico que llega a los sitios web según la audiencia, la adquisición, el comportamiento y las conversiones que se llevan a cabo en el sitio web. Es una herramienta utilizada en marketing digital.